۱۳۹۵ خرداد ۴, سه‌شنبه

خود را در کدام گروه می یابید ؟؟؟

چرا اصولگرا هستم      > معتقدم که  تنها در سایه خشونت و واپس نگاهداشتن مردم می توانم منافع خود را تامین کنم

چرا اصلاح طلب هستم  > معتقدم که با دادن برخی آزادی های محدود و تلاش برای اجرای بدون تنازل قانون اساسی ، هم در قدرت سهیم باشم و هم مردمی  مرا بنامند، با این نگاه، منافع شخصی خود را از دو جهت تامین  می کنم. مهم نیست که  فردی چون جوادی آملی  مرا  حضورآ « دیّوث سیاسی » خطاب کند. مهم اینجاست که محمد خاتمی  به عنوان رهبر اصلاحات من را  حمایت می کند. 


چرا دگرباورم             > معتقدم نه با اصلاح دین مبین اسلام و نه با اجرای بدون تنازل قانون اساسی و بازگشت به دوران طلایی امام  ، ،سرزمین نیاکان من روی سعادت نخواهد دید ، بنابراین ، چاره درد های آنرا تنها در گرایش به « موازین و ارزشهای اعلامیه جهانی حقوق بشر » می یابم ، و در این راه مبارزه سیاسی و حقوقی می کنم و خواهم کرد.




«نگاه ما به موضوع بهایی‌ها  « موضوع حقوق بشر» است و این که حالا من مسلمانم و آن‌ها بهایی هستند و یا اینکه اصلا کدام دین خوب است و کدام دین بد است، این بحث‌ها نیست.  « موضوع حقوق بشر » است و این که به هرحال یکسری اقشار در جامعه ما متاسفانه از حقوق اولیه‌شان برخوردار نیستند، از جمله بهایی‌ها و این خوب نیست».

این نگاه تحول یافته یک آیت اله زاده است ، ایکاش آقای عارف هم جویی از این نوع  تحول را کسب  کرده بود!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر