۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

نقش اراذل و اوباش در سپاه و بر علیه کفاراز زبان سردار مقتول، همدانی !؟

                                                               حشمت اله طبرزدی  

ابتدا این متن کوتاه از زبان سردار همدانی، منتشره توسط نشریه جوان همدان را بخوانید و سپس با هم به داوری بنشینیم!


...با کار اطلاعاتي اقدامي انجام داديم که در تهران صدا کرد. 5 هزار نفر از کساني که در آشوبها حضور داشتند ولي در احزاب و جريانات سياسي حضور نداشتند بلکه از اشرار و اراذل بودند را شناسايي کرديم و در منزلشان کنترلشان ميکرديم. روزي که فراخوان ميزدند اينها کنترل ميشدند و اجازه نداشتند از خانه بيرون بيايند. بعد اينها را عضو گردان کردم. بعداً اين سه گردان نشان دادند که اگر بخواهيم مجاهد تربيت کنيم بايد چنين افرادي که با تيغ و قمه سروکار دارند را پای کار بياوريم. يکي از اينها فردي بود به نام ستاري. اين ستاري وقتي به جمعيت زد جانباز 70 درصد شد و سال گذشته هم به شهادت رسيد....در روز عاشورا همين سه گردان غائله را جمع کردند....،،



من تا خودم این سخنان سردار اسلام را نخوانده بودم، باور نمی کردم. شنیده بودم در 25 خرداد 60 نیز اراذل و اوباش را از زندان بیرون آورده وبه جان مخالفین انداخته بودند، ولی باور نمی کردم.

اما اینک سردار اعتراف می کند 5 هزار از اراذل و اوباش تهران که اهل قمه زدن و تیغ کشیدن بودند را در سه گردان سازمان داده و البته از آنها مجاهد و نماز شب خوان تربیت کرده و به جان دختران و پسران معترص تهرانی انداخته تا آنها را لت و پار کنند ! برخی از آنها را نیز در کهریزک به جان جوانان انداختند تا درس فراموش ناشدنی به همگان بدهند! به راستی که این سرداران عابد و زاهد اسلام چقدر تدبیر و کرامت دارند!؟ نکند مالک اشتر و... نیز از همین تقوا و تدبیر ها برخوردار بوده اند و ما نمی دانستیم!

با چنین سرداران رشید و با چنین نیروهای مجاهدی،پس وای بر اسلام و ایران!؟

اینها برای حفظ قدرت دست به همه کار زده و می زنند.فقط باید نا آگاهان را هوشیار کرد تا از این قوم ستمگر فاصله بگیرند.

فراموش کردم این نکته را نیز بیاورم که در 16 سال گذشته بارها و بارها شاهد بوده ام، در زندان ها، زندانبانان از اراذل و اوباش برای سرکوب سایر زندانیان و به ویژه زندانیان سیاسی به خوبی استفاده می کنند.کافی است به آنها امتیازی بدهند و به ویژه اراذل نیز یکی دوبار نماز بخوانند و یا در عزاداری ها حسین، حسین کنند، تبدیل به همین مجاهدهای سردار همدانی شده و علیه زندانی سیاسی، عربده کشیده و مرگ بر منافق گفته و آلت خود را حواله زندانیان سیاسی و خواهر و مادر های آنها می کنند!؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر